zondag 10 februari 2013

Camera Contour ROAM2

Een week lang niets van me laten horen. Te druk met werk, kids, gezellig films kijken op de bank en...velomobieleren. Hieronder een update van 1 van de vele velomobieldingen.

Geinspireerd door Quezzzt, heb ik besloten een spatwaterdicht sport cameraatje te kopen, vooral ook om mee te snowboarden, te skieen en te zeilen.

Hierbij wat eerste beelden, even een tweeluik in elkaar geknutseld. De camera is full HD, maar voor mijn blog is het wat ver gecomprimeerd. Hoe dan ook: Play it loud!


 
Dawn - Delden to Oldenzaal
 
 

...and All of the Night - Oldenzaal to Delden


7 opmerkingen:

  1. Wat voor een programma heb jij nou gebruikt muziek in je filmpje te monteren ?

    Grappig/interessant dat zo zichtbaar is dat een Mango echt een stuk lichter is dan een glasvezel Quest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Quezzzt,
    Op Internet heb ik een freeware programmaatje opgeduikeld om filmpjes te monteren, NCH VideoPad Video Editor. Werkt supersimpel, maar wel heel precies te timen. Voor mij goed genoeg. Je kan er ook MP3tjes mee inladen en op verschillende audiolijnen zetten. Fade in en fade out met de rechtermuisknop. Last but not least, input en output video formats zijn instelbaar op aardig wat formats.
    Hoe zie jij nou dat die Mango lichter is?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan de reactietijd van je Mango als je andere fietsers wilt gaan inhalen.

    De eerste paar krachtigere/snellere omwentelingen reageert mijn Quest niet eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great music! A good start to your video career. After seeing this I need to get a better camera. I look forward to your next.
    Kevin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Kevin, Thanks! It's great fun to make such music video's
    @Quezzzt, got it! Mijn Mango Sport is idd lekker licht: 27.5kg, ben zelf 80 en ik heb denk ik ~6kg rommel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Magic , geweldig 19 km in minder dan 7 min. :-) ,dat moet een mango sport zijn, doe ik je niet na met m,n +
    en je laat me oud voelen , deze muziek was ik vergeten , Pink floyd , super.
    Spacy music in een spacy fiets.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ouwe mannen ouwe muziek. Mijn grote broer draaide altijd Pink Floyd, ik ben er eigenlijk 10 jaar te jong voor, maar vergeten, nooit...eeuwige fan. Op mijn werk liepen ze (Prince fans, ook niet meer zo jong) gillend weg, haha, maar ik kan zo op nog 2-3 nummers een clipje maken.
    Overigens ben ik op The Stranglers, lekker stuiteren, in nog geen 3 min terug, lukt niet eens met een EvoK ;-)

    BeantwoordenVerwijderen